lunes, 14 de noviembre de 2011

gran Manel

I aquesta cançó és per dir que no et trobo gens en falta
i que quan vaig a dormir amb la mà dreta ja em basta
que si tinc els ulls humits és que hi tinc una lleganya
i si no surto de nit, és perquè vaig curt de pasta
i els amics que compartim tots t'enganyen
sóc un home nou (sóc un home nou), mai he estat millor (mai he estat millor)
i no saps quant m'estalvio en trucades
i aquesta cançó és per dir que si de res no en tinc ganes
no és per tu sinó l'edat que als 30 anys això ja passa
que l'anell que em vas donar, el guardo pq el vull vendre
i la teva foto al llit, no he tingut pas temps de treure-la
i els amics que compartim tots t'enganyen
sóc un home nou (sóc un home nou), mai he estat millor (mai he estat millor)
i no saps quant m'estalvio en trucades
no t'enyoro nena aah,
no t'enyoro nena
no estic deprimit, no estic desnutrit, no m'aguanta un fil, no he perdut l'estil
no vaig predicant tots els meus encants, no t'he imaginat al llit amb estranys
no estic gens perdut, no hi ets tururut, no em sento confus, no he estat cap ilus
i sera un gran plaer avui ferte saber q no tenyoro nena

No hay comentarios:

Publicar un comentario